lördag 30 oktober 2010

Bilder/engelsklektion



Det är faktiskt tröttsamt med denna Blogger som enbart fungerar ibland. Just nu har vi så mycket omkring oss att det är svårt att hinna med inlägg kring vårt vardagsliv. Mannen knotar och tycker att jag tillbringar för mycket tid med bloggandet. Det gör jag ju inte, det är det tekniska som strular till det. Som nu när bilderna till ett inlägg inte kommer med. Av okänd anledning.

Och därför också, kära bloggläsare: FÖRLÅT att jag inte hinner svara på kommentarer. Jag vet att det tillhör blogg-etiketten och har tidigare försökt vara noga med detta. Men i valet mellan att inte blogga alls och att också surfa runt hos andra, kanske kommentera och också svara på kommentarer på min egen blogg måste jag välja: det känns mest väsentligt att göra det som bloggens namn också indikerar - beskriva "livet i en sydfransk by". Sen blir jag förstås som alla andra också glad över kommentarer och lovar att bättra mig på den punkten när tiden medger!
Posted by Picasa

Inga kommentarer: