onsdag 21 oktober 2009

Ett stort TACK

...vill jag framföra till alla mina kära bloggläsare som skickat så varma tankar och välgångsönskningar till min man.

Som framgår av förra inlägget har vi haft en väldigt svår upplevelse som nu sakta klingar av och livet återgår till lite mera normala former.

I takt med att krafterna återkommer blir blogginläggen flera framöver. Just nu kan jag inte svara alla personligen utan ber att få tacka igen med denna ros från en bukett skickad av en familjemedlem. Äkta maken förenar sig med mig och är överväldigad över den omsorg och värme som möter oss i "bloggfamiljen". TACK än en gång!
Posted by Picasa

5 kommentarer:

Helen sa...

Åh, vad skönt att höra att allt har gått bra!! Jag har hållit alla mina tummar, ska du veta!!

Och vad tur att Frankrikes sjukvård fungerade som den skulle, när ni behövde den!!

Skickar till Gubben din massor med krya-på-dig-hälsningar!!

Och kramar till dig, jag förstår att du har haft det jobbigt!!

Suzesan sa...

Åhhhh jag sitter här och gråter av lättnad. Tårarna bara kom automatiskt.
Åhhh Monet det gick bra. Jag var så orolig. Hälsa din man så gott att det var bra att han kämpade.
Vilken tur han är kvar och mår väl. Monet ta din tid, dina läsare finns kvar så klart. Sköt om dig och din man nu. Åh så glad jag blev att läsa att allt gått bra.

StorKram
/Susanne

cruella sa...

Men det var då för väl med ett livstecken! Eller två... skönt att det gick bra!

Krya på er!

Sandbergs Fotoblogg sa...

Så skönt att läsa att allt gått bra!

Anna sa...

Stora kramar från Schweiz till er! Vad skönt att det gick bra! Ta hand om varandra och som någon annan skrev, vi läsare finns kvar!