måndag 19 januari 2009

Gråvädersdag


Så här är bildtävlingspryttlarna placerade. På byrån i sovrummet tillsammans med tv:n där kvällsfilmer och nyhetsmorgonprogrammen betittas.

Tavlan, som också den ska justeras i sidled så småningom, är målad av min amerikanska konstnärsväninna Lisa Marie Green och den är min meditationstavla varje vaken stund i sängen. Klicka på bilden så syns de olika cirklarna och fantasieggande mönstren bättre!

Något direkt oväder blev det inte, däremot en riktigt äkta gråvädersdag med dis, dimma och duggregn. Ganska milt men ändå lite sverigeskumt så här framåt eftermiddagen. Mitt måndagsfönster skickar jag därför inte till Elisabet utan lägger ut så här så ser ni hur mjukt den vackra lampan lyser upp vid datorskärmen.
Posted by Picasa

3 kommentarer:

Kesu sa...

Jag säger som jag sagt tidigare: jag älskar att se hur ni har det. Ljust och fint! Mera bilder tack! :)

Monet sa...

Kesu: kommer snart. Men hela huset går ju inte att lägga upp på bloggen, det känns för privat. Men smakprov kommer.

Eller kom ner och se själv!!

Anonym sa...

Jag är glad och tacksam för alla smakprover. Vem vet, vi kanske kommer och inspekterar en dag IRL. Vore inte så dumt :)