onsdag 21 januari 2009

Barnen

Detta är en bild till Kesu egentligen. Hon som vill se vilka bilder som togs på de nu vuxna barnen. Då på 1970-talet.

Den tiden när man körde med egna inställningar, riktig systemkamera, filmrulle med max 36 bilder och fick vänta i evigheter på att bilderna gick att hämta i fotoaffären.

Här är min älskade cowboy-pojke, mellansonen, i pyjamas (jag ser det för jag känner igen mönstret) som med hatten på dricker sin varma mjölk innan det är läggdags.

Som sin storebror i samma 2-3 års-ålder ser han på mig. Och VET ALLT.
Posted by Picasa

5 kommentarer:

Elisabet. sa...

Och jag skulle gå och lägga mig, men surfar runt lite hipp som happ ....

Anonym sa...

Vilken fin blogg du har! Och vilka vackra bilder... härliga!

Anonym sa...

Å, jag blir alldeles salig inuti varje gång jag kommer hit.
Du skriver så fint och du visar alltid så fina bilder.

Stämningen är så skön.

Ha en fin dag!

Anonym sa...

Så söt liten kille...Fast som mamma tycker man att dom är lika söta som vuxna, skäggiga karlar! Kul att läsa dina inlägg, både om släktingar och byinformationstidningar.
Ha en skön dag!
Kram
Helen

Monet sa...

Elisabet: jag vet, ibland far tiden bara iväg och man är ute och snurrar i cyberrymden. Vissa sidor lär man ju sig dock undvika:-)

Och TACK snälla Nellie och Ellis för att ni skriver så fint och uppskattande om min blogg och mina bilder. Det känns så roligt att kunna bjuda på lite "må bra" från min franska horisont också till alla nya bloggvänner!

Och Helen, ja visst är det en söt pojke. Lika fin idag med just skägg! Ha en skön dag själv och tack för att du gillar att läsa det jag skriver om.