torsdag 27 november 2008

Dags att skratta lite!

Envetna franska infektionen ger sig inte. Maken har inhandlat recepfria nya medikamenter - i det längsta vill man ju undvika ny antibiotikakur.

Så det blir inte så mycket utflykter utan mera stillsamt bokläsande på divanen (vädret är kallt och grått så det lockar inte heller till utevistelse). Blandat med planlöst nätsurfande och besök hos trevliga nya bloggvänner. Ny, rolig värld!!

Tycker jag som hade fördomar och negativ inställning till fenomenet tidigare. Men vad visste jag som trodde att allt var typ Blondinbella eller trista politiska inlägg.

Ett utmärkt sätt att dela med sig av livet som det ter sig för var och en av oss. Idag blir det därför lite näthumor till att börja med.

Är det nåt kul med tanten vid övergångsstället? Ja ENORMT!! Jag är inte fingerfärdig kring länkande så pröva först att gå in på http://www.youtube.com/ och sök på "Parking Lot Road Rage". Den första videosnutt som kommer upp är den här. (http://www.youtube.com/watch?v=FkKilpC-x6w).

Kolla noga till att börja med. Allt är inte vad det synes vara. Haha!
Posted by Picasa

3 kommentarer:

Kesu sa...

Haha! Vill du att jag lär dig hur du kan lägga in ett Youtube-klipp så det blir klickbart direkt i bloggen?

Anonym sa...

Ja tack, det får du jättegärna göra. Också hur man lägger upp sin blogglista. Nånting saknas på mitt blogger dashboard och det gör att jag inte kan få in statistikräknare eller något annat. Så jag har gett upp. Är inte nätkunnig heller men lär mig gärna!

Kesu sa...

Mejla mig din mejladress, så tar jag det på mejlen.

kerstin@travelsite.se